11.11.17

[JB] 2 Hari Cuti

Asslamualaikum guys.

Ini kali entry untuk 2 hari

2 hari cuti tanpa arah tujuan.
mengulitkan diri menatap siaran berbayar yang percuma seketika.

kali ni kami bertiga
macam biasa
aku dengan hal aku
dia dengan hal dia
dan
kau dengan hal kau

tapi
masih mencari masa untuk aku dia dan kau menjadi kami

Arghhhh stress plak...hilang bisa dah nak menulis hehe

Khamis malam
Kami melepak lepak je kot.

Jumaat pagi
Buat apa erk
Sarapan bubur jeeeee...lepas tu membeku kat rumah..
Masing-masing dengan gadget!
Petang kami ke Seoul Garden...tu pun puas pujuk arisa...
Kebetulan cuaca sejuk, hujan renyai renyai, angin sepoi sepoi
Memang sesuai la makan panas-panas ala korea kannnnnn
Malam tu cadang2 nak ke Jusco, tapi macam biasa la.....
Semua dah kekenyangan......

Sabtu pagi
Sarapan maggi jeeee...
Lepas tu Syafiq ke sekolah dan kami berdua?
Tidooooooooooo bangun Tidooooooooooo (lebih tido dari bangun hehe)
Petang bosan, so ke Giant beli sayur2 sikit.....dan jamah...jamah ok..jamah Kepci! hehe
Malam tu ade orang kebuloq lapaq...so masak la nasi goreng
Tapi
Bukan nasi goreng semata okayyyy
Plus telur mata, keropok, ayam goreng! Puassss

Sekian


No comments:

Post a Comment