23.8.17

Takde duit katanya....hakikatnya.........


kisah malam tadi
selepas seminggu menggengam janji
aku tunaikan jugak permintaan kawan2ku yang nak makan Bread Pudding with Cinnamon! Ececeh...nama nak glemer jeee

Alhamdulillah...menepati citarasa mereka.........berbekalkan bahan2 yg sedia ada, dpt la menghasilkan dua bekas puding roti ! 

Satu bekas sesi pagi
Satu bekas sesi petang

Boleh mcm tuuuuu ? hehe...... 

Ok! Janji Dicapati (",)/

---------------------------------------------------------------------------------------------



Dalam waktu yg sama, diba sedang struggle untuk hari bahagia dia hjg tahun ni.... 
Berselisih tu biasa la diba...yang penting toleransi...

Akak bercakap bukan sebab akak buat, tapi sebab pengalaman mengajar

Kalau sorang api, sorang kena jadi air...walaupun api dok acah2 membakar.....

Dah 3 tahun kahwin, baru masing2 pandai control ego!

Gaduh tu biasa
Tapi jangan biasa gaduh.

Perhubungan kita niat bina atas jalan Allah.
InshaAllah akan dipermudahkan olehNya.

Doa jangan putus.

Akak doakan usaha kalian berdua diberkati dan dirahmati 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Ajak BFF masak-masak malam ni sebab dah bape hari mengadap masakan kedai je...

Mula-mula memang sedap, lama2 muak....nak air tangan sendiri lagi sedap!

Takde ape nak cerita. Macam biasa la. Kalau aku dan dia bergabung! Pemilihan menu taknak kalah...walaupun dihujung bulan! HAHA.....

Korek duit merata semata-mata nak memuaskan napsu mentekedarah kami !
Arisa melayan je laaaa...naseb baek dia paham! thanks abg <3

No comments:

Post a Comment