5.7.17

Kiki Mai Lagiiiii !!!!

Kiki
Kawan masa zaman di utagha dulu
Tetibe mesej kata nak beraya!

RAYA HARI RABU?
DARI BP KE JB?

hilang akal ke...

1. Sebab rabu hari sekolah, dan khamisnye keje
2. Nak dtg malam. tetibe?
3. Takkan la nak datang semata2 nak raya kan....?

Kau rasa?

eh eh banyak pulak tanda soalnye ni... hehe

Al-Kisahnya dia ada kursus kat Kulai, so dah alang2 turun hala selatan ni, datang la beraya sekali umah kami....lepas tu konon2nya bila beraya, sampai la lewat malam, xdpt la nak balik semula ke kulai (dia kursus dua hari), jadi guna la alasan itu untuk tumpang tido pulak umah kami !

tu semua permainan licik kiki la tu......hahaha

.............................................................................................................................

baru mukadimah sudah nampak macam tertawan
ayat tak cukup gramatis untuk menarik perhatian kawan kawan

hari kejadian,
dia datang beraya.
tak banyak aktiviti pun yang kami buat.
mereka bersama-sama kelompok jejaka

dan aku melukut di depan laptop, melayan kerja merapu! haha

/dia datang
/bertegur sapa
/makan makan jajan
/solat dimasjid
/balik siap-siap g makan
/makan sate
/balik
/tambah ahli
/gelak-gelak sikit
/mengumpat
/menggamit
/tido
/bangun
/masing-masing kembali kejalan asal


okay. tamat la sudah sebuah cerita Kiki Mai Lagiiiii !!!!



No comments:

Post a Comment