28.9.15

Kisah seram di pagi hari

5:30 pagi aku dikejutkan dengan bau yang kurang enak. Sungguh hidung cepat menangkap! Tak selesa.

Rupa-rupanya..............................................

'anak-anak' buat hal atas toto! memang cari pasal la kan pepagi buta kau buat 'kuih' atas toto. Siap 'kuah' lagi tu. Arghhhhhhhhh

geram tapi sayang. achaner tu! Erm

Gigih jugak la aku bersihkan 'kuih-kuih' tu......naseb la kau ni kucing. kalau tak memang aku ketuk!

Dendanya, semua aku kurung dalam jamban. HAHAHA. Padan muka.


ni la 'anak-anak' degil. grrrrr

27.9.15

Pipi Pau

Habis kelas 4si5, aku pun turun tangga untuk ke bilik guru....separuh jalan aku akan alami situasi yang klise...

"selamat sejahtera cikgu" 

-budak bagi salam- 


dengan penuh keayuannya aku pun menjawab salam mereka.......kemudian baru setapak aku turun tangga pelajar itu memanggil..

"cikgu"
"ye saya"
"pipi cikgu dah macam pau"


*senyum manis*


[dalam hati bisik............KUAJO!]