14.3.13

Rita Rudaini Kembang

Hehe...tak tahan nak ketawa sebab jauh benar wajah aku dengan pelakon wanita tinggi lampai tu...cuma sesekali nak jugak verangan vogue gitu kannnnn.......Hasilnya sebelum ber-shopping, aku  n diba cengeng singgah rumah kak zura dengan tujuan menziarahi..berjuta batu jauh rumahnyeeeee....onak dan duri kami redah...*kononnya*... (maklumalah 2minggu ni moto ada, so kami kene lenjan dan gunakan kemudahan sebaik mungkin..hehe)

hasilnya bila sampai umah kak zura, tadaaaaa! demonstrasi selendang bawal namanya..hehe

baby wina yang vogue!

amacam..sama tak macam rita  rudaini. kah3



*OK! over lak rasa.hehe

Econsave

Pepagi ni siap mengemas sebab nak ke econsave beli  barang-barang rumah yang semakin pupus.
Macam ni la kehidupan.
Bila membeli dua jalan kena pilih,
JALAN KEPERLUAN / JALAN KEHENDAK

sesekali 'SINGGAH' jalan KEHENDAK tiada SALAH,
 tapi kalau 'KERAP' mahu bankrap!


sumber: Mr.G!


Bawak akal ketika membeli. Tinggalkan nafsu ditepi jalan.

:)