31.5.13

himpunan mei 2013

ape kes himpunan.
nampak sangat malas dan kalau dikutkan yang sebenar2nya kekurangan masa nak dicuri.

mei ini bulan rahmat. tiap-tiap bulan pada aku Allah dah bagi rahmat :)

rahmat untuk kami sekeluarga.

rahmat dalam kesihatan
rahmat dalam pemberian rezeki
rahmat segala-galanya

aku himpunkan dalam bentuk imej
kerana penceriitaannya lebih subjektif
andaikan apa saja
aku aku bubuh caption supaya tak tersasar andai

Kelas KHB, inginkan kelainan untuk kelas hujung2 ni, aku buatkan amali masakan. Mencabar sebab pelajar kurang dengar kata...huhu..akhirnya, Alhamdulillah.....cikgu2 banyak membantu!!  :)

Sambutan Hari Guru peringkat Sekolah....menjadi guru di sekolah tempat kita timba ilmu, semangatnya lain mcm :)

ni yaya punya projek..sempena Hari Jururawat. hehe

see............cream puff! memang sodappppppp  :P
bersama pelakon2 yg aku latih sempena Program Jati Diri....lakonan bertajuk 'Solat"...masih banyak yg boleh diperbaiki oleh aku!

steamboat laki bini. hehe...yaya n bahili yg pakar bikin ini...hehe

pic lame! bye

partner aku jadi guru.





ok! sekian *idea hilang*

No comments:

Post a Comment