29.10.12

Maggi Kari Sotong

Bismillah

Hari Isnin, hari motivasi bagi aku. Alhamdulillah. Hingga saat ini apa yang dirancang, semuanya berjalan dengan baik. :)

#Bangun awal. awal ke? awal jugak la sebab hari ni pun aku ABC lagi so bila bangun 8:30am itu masih boleh dimaafkan kot. hehehe
#Terus mengemas dan mengemas. Mengelap, mengemop, mengalih, menyapu...semua sekali la....
#Hari ni aku rancang nak jahit bantal. Yes, siap jugak bantal walaupun simple !

ini gambar masa baru nak start ! yg dh siap jahit nnt la aku upload. hehehe



dan hari ini penuh dengan kelaparan
bila lapar tapi badan malas
satu je penyelesaiannya.........MAGGI !

sebelum
SELEPAS!  Yummmy


senang.cepat.sedap *moto makan maggi nie! hehe....walaupunnnnnnnnnnn side effect agak membahayakan lah...so, kene kurangkan la jugak. takleh makan selalu.

=)

28.10.12

Petang

Assalamualaikum

Apelah nak dibikinnye petang2 nie kan..nak makan, kenyang! nak tido, sembam! jenuh la gitoo
Nak masak cikodok, bilis xde!
Nak masak lempeng, idea xde!

Nampak x permainan kemalasan disitu. arghhhhhh!


*entry bosan.

21.10.12

nikmat

Assalamualaikum

NIKMAT

selalu leka dengan nikmat bila sampai masa nikmat ditarik perlahan, baru tau erti SYUKUR

20.10.12

Job Vacancy

Assalamualaikum

Lamanya nak tunggu posting nie. Macam tak nampak cahaya untuk dipanggil temuduga. Berbulan lagi jauhnya. Terpaksa tunggu dan tunggu.

Kene cari kerja lain la gamaknya.
Kene cari kerja lain la gamaknya.
Kene cari kerja lain la gamaknya.

3x ulang maksudnya kene mencari. Kata orang tulis n cakap je x guna. At least bergerak dengan tindakan. Huk2

13.10.12

Sabtu

Assalamualaikum

Pagi sabtu ni hujan turun dengan petanda langit mendung. Subhanallah. Indah sungguh. Pagi mendung betul buat2 aku rasa lebih segar. :)