11.6.11

permulaan praktikal

As salam
Hari ni bangun2 je terima mcj yang agak menyeliuhkan perasaan aku. Mana tak nye, bercongak2 ape pulak la yg akan berlaku hari ini.
Alhamdullilah, semuanya berjalan dengan lancar walaupun tersedu2. InsyaAllah akan cuba memotivasikan diri sendiri.

Cuma kesal sedikit dengan sikap. sikap dan sikap. Redha. =)

Layan MaharajaLawak macam nie la... Sengeh sengeh Sengeh
As salam
Tangan nie laju je nak menaip. Tidak tahu lah kenapa. Mungkin kerana tempat yang selesa. Idea yng mencurah ataupun faktor perut yang kekenyangan sederhana. *wah* bunyi seperti ayat novel kan. hehe. baru lepas membaca suku muka surat novel tajuk ape?? Sudah lupe pulekkkk.

Yang pasti hari ini walaupun sedikit seliuh, aku rasa syukur pada Ilahi atas kurniaan setiap inci kenikmatan yang diberi kepada hambanya. Alhamdulillah. Semoga aku tidak lagi lalai dan halfway seperti sebelum ini. Sudah letih mahu menulis sesuatu janji dihujung muka diari.

InsyaAllah. Aku mahu seperti seketika dahulu. Mummy dan Daddy senyum. Sudah cukup puas segala kepenatan untuk itu. Hehe.

:)