12.11.11

kedah utara

Assalamualaikum
Perjalanan dari Ipoh ------> UUM memang memenatkan...Berjalan siang memang panjang...jenuh, sakit punkoq aku weyhhhh... dekat tapi jauh. Almaklumlah, kat penang tu jem pulekkkkkkkkkkk

Beberapa hari sebelum ni, aku tak pasti dengan hati aku yang sangat keras untuk kembali ke realiti di UUM..
aku malas, sebab ape ntah...assignment x siap?? maybe....cumanya tak pasti sangat2

bila sampai je kat area sg.petani dah nampak sawah padi terbentang hijau lebar, perghhhhhhhhh! TERUS semangat weyh nak sampai UUM...sungguh...dan skang aku dah siap mengemas, siap jumpa bestfriend resa dan syafiQ...... dan skang duk sebuk nak tengok2 ape nak buat esok..   :)

Peace yoooooo

No comments:

Post a Comment