26.11.11

Pra-L (D)

Assalamualaikum...

Alhamdullilah. selesai dah Pra-L...
first time pegang stereng kereta dan bergerak. haha. lawak memang lawak tapi seronok sebab bertambah lagi satu kemahiran aku

terimas sesangat kepada mereka yang sudi menderma kepada ku ini...

:)

22.11.11

racun berbisa

Assalamualaikum

selesai sudah hubungan aku dengan dia....Dia juga begitu memahami dan sungguh mempertahankan hubungan kami ini.

cumanya aku ingin bercerita mengenai sikap aku ni
aku ada beberapa sikap buruk yang perlu aku buang:

mulut
perangai
sikap tangguh
kene yakin
jangan malas
hangat-hangat tahi ayam
cakap besar!

erm
aku taknak penghujungnya aku akan kecewa dan sesal
lalu aku sendiri kene ubah
kene usaha
berubah!

yakin aku mampu
YAKIN Allah akan bantu!

semayang kerana Allah

Please

12.11.11

kedah utara

Assalamualaikum
Perjalanan dari Ipoh ------> UUM memang memenatkan...Berjalan siang memang panjang...jenuh, sakit punkoq aku weyhhhh... dekat tapi jauh. Almaklumlah, kat penang tu jem pulekkkkkkkkkkk

Beberapa hari sebelum ni, aku tak pasti dengan hati aku yang sangat keras untuk kembali ke realiti di UUM..
aku malas, sebab ape ntah...assignment x siap?? maybe....cumanya tak pasti sangat2

bila sampai je kat area sg.petani dah nampak sawah padi terbentang hijau lebar, perghhhhhhhhh! TERUS semangat weyh nak sampai UUM...sungguh...dan skang aku dah siap mengemas, siap jumpa bestfriend resa dan syafiQ...... dan skang duk sebuk nak tengok2 ape nak buat esok..   :)

Peace yoooooo

3.11.11

syurga di rumah

Assalamualaikum semua

Syurga benar-benar di rumah
aku menikmati nya....

rasa seakan mahu bercuti sekian lamanya
Sintok dengan rakan2 pun best cumanya tak sebest di rumah.

mahu di rumah
kecil. sempit
tapi cukup sempurna