30.10.11

sepet korean

Assalamualaikum

Sekarang sudah menjadi peminat korean puleeekkkk!
mamat sepet. pesal hensem sangat nie!  hehe

melayan cerita FULL HOUSE. padahal dah berkurun dah cerita tu... dok tengok member layan cerita tu macam sakan je.. nak gak try... *xmo ketinggalan katanya* haha

OK. sungguh melalaikan. mengasyikkan. hensem.

24.10.11

sempoi

Assalamualaikum

Hari ini aku nak sempoi2 dengan blog aku.
bila aku rasa perlu untuk aku bermadah helah, aku bermadah!

paling penting positif.
kawan negatif! sila nyah kau... hehe

malam ini sungguh dingin

Assalamualaikum

semalaman aku berfikir sebegini
aku syahdu Ya Allah

Ya Allah. aku mohon.
jangan Kau jauhkan rahmatMu keatasku
jangan Kau gelapkan hatiku ini

9.10.11

sesal

Assalamualaikum


sesal itu berpanjangan!

Allah

ampunkan aku

6.10.11

berat!~

Assalamualaikum.
Alhamdullilah. Allah masih mengurniakan kesihatan yang baik untuk aku menghirup udara yang nyaman ini.
Aku masih segar. sihat. walaupun kekadang tidak cergas.

Aku bersyukur
Aku mencariMu Ya Allah. Jangan Kau jauhkan rahmatMu kepadaku.

Aku hamba yang tidak taat  :(

3.10.11

semakin jauh

Assalamualaikum
Ya Allah. aku semakin jauh
Ya Allah

aku semakin jauh dengan segala nya
aku semakin jauh dengan rahmatMu

aku tergelincir dilandasan yang aku sendiri bina.