10.6.11

dugaan Allah semanis pembalasannya

As salam.
Dugaan Allah bagi sangat pedih untuk aku terima. Namun aku terima sebab Allah berjanji untuk memberi dugaan kepada hambaNya setakat kemampuan yang ditanggung oleh hambaNya. InsyaAllah. Aku memandang dugaan ini sebagai satu pembalasan yang manis bakal aku terima. Aku redha.

Segala jasa, penat lelah, susah payah yang diberikan kepada mereka, aku mampu berdoa Allah yang mampu membalas jasa mereka. Sungguh aku memang tak mampu nak balas segala jasa mereka. Aku hanya mampu berdoa, dan berkelakuan yang baik sepanjang di bawah jagaan mereka. InsyaAllah.

Sejak dua menjak ni kan *ayat johan* hehe, penulisan aku agak Islamik sikit. Alhamdullilah. Sape je nak bace. Aku je lah yang bace. hehe

OK. sudah mahu Maghrib, yuk bersedia mahu Maghrib ye.
= p

No comments:

Post a Comment