23.3.11

epilog 1 : Minggu orientasi

Menyimpan seribu kenangan tatkala mengetahui diri genit ini masih ada tempat untuk jejak kaki ke menara gading. ayat biar poyo kekadang .

29jun2008.

tiga hari selepas meningkat usia ke-20 tahun. Masih ingat lagi waktu itu. Pagi itu. Kaki secara rasmi jejak ke Lembah Sintok ini. (mesti la kaki jejak, tak kan kepala jejak plak. Aiyooo. Budaya apekah itu )

Berkurung merah jambu terang pekat. Ber-enam sahaja.
Sayu. Sadih. Serius gembira. 1001 perasaan.

Sampai sahaja awal pagi. taknak bersesak katanya.
Perut buat-buat tanda mahu diisi. tapi tak lalu makan.
ramai sangat ketika itu.
Macam-macam ragam.
Macam-macam bahasa.
Macam-macam fesyen.

Macam ni ke mula-mula. Blur ! Tapi aku masih ingat lagi ketika itu . Aku tak seperti yang lain. Aku datang kosong tanpa ada apa-apa barang tambahan.
Haloooo ! Waktu tu pakai kain cadar takde getah. Saiz queen punye. Katil single ! giler berangan. hehe.
Tapi waktu tu aku akan ingat sampai bila-bila2.

Seminggu orientasi pelbagai.............kawan baru. cerita baru.

ber-LIMA. aku.ila.mini.ein.anis. MALL. ♥ korunk kalau tak ingat tak tahu lah. hehe.

rumate pertama ap2 210 YAB. terengganu mari maaaa !

orang @ kawan pertama di uum ni. mekpah ! kelate mari

sumber gambar : Local C > folder imej > sahabat

3 comments:

  1. OMG.rindu semuanya.kenangan sem 1 ni..
    kalau bole aku nak merasa rapat dgn kaurang semua
    semua bersama.
    walaupun dh crush skrg

    teh.

    terima kasih

    dari dulu
    hingga kini
    kau sellau di sini--> <3

    ReplyDelete
  2. rapat tu boleh tapi mesti dah tak mesra macam dulu kan. kan.

    nisa , kau pun. selalu ada waktu susah senang. Makan maggie sekali. Jalan kaki ke Mall saat duit kekeringan. hahaha

    ReplyDelete
  3. sedihnye bila baca even ak xkenai lagi hg teh time ni,..

    ReplyDelete